Nazwa forum

Niestety, nikt nie powie Ci czym jest FluxBB - musisz go poznać sam!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2017-11-18 12:16:52

DRIFTOM
Administrator
Dołączył: 2017-11-18
Liczba postów: 16
Windows 7Firefox 57.0

Coś o sobie

Siema
Zachęcam do napisania kilku zdań o sobie, swoich zainteresowaniach itp, a przede wszystkim celach pokerowych.

Może zacznę:
Jestem Tomasz, gram pod nickami: DRIFTOM_KKKK, (party), Driftom_PL (starsy, choć nie odpalałem softu z pół roku). Grywałem też na jakiś mniejszych softach, zwykle zachęcany darmową gotówką, jednak to było dawno i nie prawda  [dblpt])

Mam 23 lata, studiuję II stopień Ekonomii zaocznie pomimo, że jestem inż. w kierunku Automatyka i Robotyka.
Pokera poznałem 3 lata temu bodajże. Zobaczyłem na FB link do streama z PCA i tak jakoś się potoczyło. Odkąd wziąlem się za cash zagrałem ok. 150k rozdań, większość nl5 FF na Party gfdy wyrabiałem punkty na HM2. Aktualnie shotuję nl10 z marnym skutkiem na razie, ale plany i ambicje są duże [dblpt]D

A propo planów: Moim celem jest bycie co najmniej b/e w 2018r na NL50. Myślę, że dzięki pracy w naszej grupie oraz przy solidnym volume jest to do zrealizowania.
Mam wykres niestety tylko z ostatnich 50k rąk, wrzucę go wieczorem/ jutro bo niestety w ten weekend mam zjazd na uczelni + sprawy zawodowe = brak czasu.


Oprócz pokera moją miłością są samochody i drifting. Obiecałem sobie, że za hajs z pokera zrobię sobie tripa do Japoni do Mekki driftu, wykupię jakiegoś gruza (dla niezorientowanych, jakieś tanie, poobijane auto które ma na celu tylko wyszalenie się) i będę upalał przez tydzień <3.
Oby się udało już w 2018 [dblpt]D
Co ja mówię
https://www.youtube.com/watch?v=gj3wRuUwLhw

Pozdro i zachęcam do napisania czegoś o sobie [dblpt])

Offline

#2 2017-11-18 17:25:59

Niemorales
Użytkownik
Dołączył: 2017-11-18
Liczba postów: 23
WindowsChrome 62.0.3202.94

Odp: Coś o sobie

Witam,
Arek z tej strony.